Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Alle må ha: Ventrilo! (Hostname or ip: vent23gameservers.com) (Port number: 4405) Vil du joine Team Iniative? Skriv din søknad inne på (Forum) på Join oss. Er du medlem vær aktiv på forumet.
 
PortalIndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Revenge168

Go down 
AvInnlegg
Revenge168




Antall Innlegg : 1
Join date : 03.08.2009
Age : 30

Revenge168 Empty
PosteTema: Revenge168   Revenge168 EmptyMan Aug 03, 2009 5:32 pm

1. Runescape name?. Revenge168

2. Status (f2p eller p2p?). P2p Very Happy

3. Combat lvl? (eventuelt combat skills).107 p2p 102 f2p. Combat skills : 92 ranged,88str,88hp,79 attack,75 def,59 pray, 40 summoning.

4. Har du supplies til å med minst 1m+ gear? (helst bilde). Revenge168 Chingc

5. Er du villig til å ofre 500k - 1M gear?. Uten tvil.

6. Har du Ventrilo og Swiftkit? (Dette må du ha!) Revenge168 Skogvent
(tok bort ''vis bilde av at du har swiftkit og ventrillo siden det er over Razz )

9. Hvem eller hvor fikk du denne klanen fra?. søkte litt på youtube og så at camel pur3 hadde laget noen vids. Så jeg tenkte at det hadde vært kult med et norsk pk team :p.

10. Hvem kjenner du i Team Iniative?. ingen desverre.

11. Har god pk erfaring?. Ja, jeg pleide å pk'e masse før kan vise non bilder senre.

12. Har du god war erfaring?. litt pleide å dra til wildy wars før i tiden.

13. Hva driver du med på fritiden, hvor gammel er du og hvor lenge har du spilt?.
(Alder, bodsted, kjønn, hobbier, hva du driver med på fritiden osv. Du trenger ikke fortelle ting du ikke har lyst til å fortelle) Alder: femten år gammel. Hvor lenge har du spilt? siden 2004 tok flere lange pauser helt til 2008 hvor jeg begynte å spille for fullt igjen. BOSTED: Osloby. -kjønn: Gutt. Hobbier:fotball og venner Very Happy

14. Rams opp alle steder hvor vi kan kontakte deg. Ventrillo,msn,swiftkit,hersånn(forumet).
Til Toppen Go down
 
Revenge168
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Politikk :: Join oss?-
Gå Til: