Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Alle må ha: Ventrilo! (Hostname or ip: vent23gameservers.com) (Port number: 4405) Vil du joine Team Iniative? Skriv din søknad inne på (Forum) på Join oss. Er du medlem vær aktiv på forumet.
 
PortalIndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 kan jeg joine? =O

Go down 
2 posters
AvInnlegg
laidesman4




Antall Innlegg : 1
Join date : 16.07.2009

kan jeg joine? =O Empty
PosteTema: kan jeg joine? =O   kan jeg joine? =O EmptyOns Jul 22, 2009 4:04 pm

1. Runescape name? laidesman4.

2. Status (f2p eller p2p?) p2p seff!!!!

3. Combat lvl? (eventuelt combat skills). 103+3.

4. Har du supplies til å med minst 1m+ gear? (helst bilde). ja men gidder ikke bilde pgs du vet jeg har. =)

5. Er du villig til å ofre 500k - 1M gear?. ofre 500k-1m? jaja, har jo det allerede.

6. Har du Ventrilo og Swiftkit? ja, det vet du jeg har.=)

9. Hvem eller hvor fikk du denne klanen fra? fikk først vite om den av mr wolfyboy1,

10. Hvem kjenner du i Team Iniative? wolfy, camel, meldinger, mikael og sikkert noen til. =)

11. Har god pk erfaring? har en del. ikke alle med denne accounten, men alt teller vel?! Cool

12. Har du god war erfaring? samme som forrige.

13. Hva driver du med på fritiden, hvor gammel er du og hvor lenge har du spilt? driver bare med data egentlig og henge med venner. er 16 år og har vel spillt i 3-4 på mange accounter.

14. Rams opp alle steder hvor vi kan kontakte deg. msn, irc, skype, ventilo, rs. Shocked Shocked
Til Toppen Go down
Minikiller

Minikiller


Antall Innlegg : 11
Join date : 04.07.2009
Bosted : Vadsø

kan jeg joine? =O Empty
PosteTema: Jah   kan jeg joine? =O EmptyOns Jul 22, 2009 4:09 pm

D er jo 100+ og du er 103+3(=106) så sånnsett er du velkommen.... Very Happy
Til Toppen Go down
 
kan jeg joine? =O
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Politikk :: Join oss?-
Gå Til: